Alle barn i Lønneberget skal oppleve:

✓ Et godt fellesskap med tilstedeværende voksne ✓ Gode lærerike dager med naturopplevelser og leik ✓ Bevegelsesglede og sunne, varierte måltider med matglede

Lønneberget barnehage tilbyr intil 30 plasser, for barn i alderen 0-6 år. Og har åpningstid fra 06.30-16.45. Barnehagen er godkjent med 119 kvadratmeter leke og oppholdsareal.

Lønneberget BHG AS startet 1.8.2015 og eies av Line Sønsteby og Nina Saastad, som begge jobber i barnehagen. Vi har drevet barnehagevirksomhet sammen siden 1994, og mener å ha god erfaring innen barnehagedrift. Vårt fokus er å kunne tilby en barnehage med hjerte for barna, hvor nærhet mellom ledelse og praksis skal være tydelig.

Samtidig er vi opptatt av at barnehagen skal være i kontinuerlig utvikling til barnas beste, vi ønsker å ivareta og møte de utfordringene som kommer, og drifte en barnehage med sunn økonomi. Som eiere er vi genuint opptatt av relasjonen i møtene mellom menneskene i barnehagen. Gode trygge relasjoner har stor betydning for om Lønneberget er et godt sted å være

Barnehagens personalgruppe er sammensatt i alder, erfaring og utdanning. Til sammen mener vi å være en kreativ, humoristisk og dyktig gjeng, som med våre ulikheter utfyller hverandre. Vi ser det som viktig å jobbe aktivt med det å være et team, ha det gøy sammen, være i utvikling og hele tiden jobbe med egen bevisstgjøring og refleksjon. Det er personalet i barnehagen som skaper barnehagen og gir den særpreg!