Ansatte

Lønneberget barnehage (avdeling)

Martine Sønsteby

Stilling: Barnehagelærer

Martine utdanner seg til barnehagelærer, og er ferdig våren 2023. Hun er aktiv, engasjert og kreativ og har et godt blikk for barna. Fra januar 2023 er hun ansatt i barnehagelærestilling.

Nina Saastad

Stilling: Daglig leder
nina.s@lonnebergetbhg.no

Nina er eier og daglig leder, utdannet førskolelærer med videreutdanning i spesialpedagogikk. Hun oppleves som person rolig, kreativ og tålmodig, er flink til å formidle, har en god oversikt og godt system som leder.

Line Sønsteby

Stilling: Barnepleier
line.s@lonnebergetbhg.no

Line er eier og assistent, utdannet barnepleier, med videreutdanning i pedagogikk. Line oppleves som en humoristisk, trygg, stabil person. Med en egen evne til å se enkeltbarnet og løsninger for det.

Renate Johansen

Stilling: Pedagogisk leder
renate.j@lonnebergetbhg.no

Renate er pedagogisk leder i Lønneberget. Hun er utdannet førskolelærer. Med glimt i øyet og stort engasjement liker Renate å utforske naturen og områdene rundt barnehagen med barna. Renate er ofte i farta og har mye omsorg for liten og stor.

Linn Hansson

Stilling: Pedagogisk leder
linn.h@lonnebergetbhg.no

Linn er utdannet barnehagelærer og er pedagogisk leder i Lønneberget. Hun oppleves som en blid, omsorgsfull og aktiv person som liker å være ute i skog og mark. Linn er engasjert i barna og faget sitt.

Nit Kanketkaew

Stilling: Renholder

Nit er barnehagens rengjøringsansatt. I tillegg til at hun holder barnehagen ren og pen, hjelper hun gjerne til med å finne en sko eller ta på en vott og er tilkallingsvikar. Nit oppleves som blid, god og omsorgsfull med barna.

Line og Nina Barnehagens eiere

Stilling: Eier

Lønneberget BHG er for oss en videreutvikling av Lønneberget fam bhg som vi startet des 1994. Vi føler barnehagen gir et intimt, trygt og godt pedagogisk tilbud, i samsvar med våre verdier

Personalgruppe